Kod | UPH-WZ-ADM-NU |
---|---|
Jednostka organizacyjna | Wydział Nauk Społecznych |
Kierunek studiów | Administracja |
Forma studiów | Niestacjonarne |
Poziom kształcenia | Drugiego stopnia |
Profil studiów | ogólnoakademicki |
Języki wykładowe | polski |
Czas trwania | 2 lata |
Adres komisji rekrutacyjnej | Centralny Punkt Obsługi Kandydata, ul. Żytnia 39 (wejście główne od ul. Popiełuszki 9), pok. 0.69 |
Godziny otwarcia sekretariatu | informacje na stronie głównej programu IRK |
Adres WWW | https://ws.uph.edu.pl |
Wymagany dokument | |
Zadaj pytanie w związku z tymi studiami |
Opis kierunku
Studia na kierunku administracja drugiego stopnia przygotowują absolwentów do podjęcia zatrudnienia w jednostkach rządowej i samorządowej administracji publicznej, w przedsiębiorstwach państwowych i prywatnych, instytucjach doradczych, organizacjach pozarządowych współpracujących z administracją publiczną oraz instytucjach UE. Absolwenci są przygotowani do podejmowania wyzwań badawczych, w tym do kontynuowania kształcenia na studiach trzeciego stopnia.
Po zakończeniu kształcenia w semestrze drugim, student dokonuje wyboru jednego spośród trzech, ujętych w programie studiów modułów fakultatywnych. Moduł fakultatywny obejmuje grupę przedmiotów stwarzających możliwość nabycia pogłębionej wiedzy, umiejętności i specjalistycznych kompetencji z zakresu funkcjonowania podmiotów administracji publicznej.
Moduł fakultatywny 1 uwzględnia przedmioty dotyczące szeroko rozumianych zadań administracji w obszarze gospodarki. Moduł 2 obejmuje przedmioty dotyczące specyfiki, zasad i reguł działania jednostek samorządu terytorialnego. Moduł 3 umożliwia nabycie kompetencji zawodowych właściwych dla kadry zarządczej na wszystkich szczeblach zarządzania organizacją publiczną.
Uczelnia zastrzega sobie prawo do nieuruchomienia kierunku lub modułu w przypadku zbyt małej liczby chętnych.
Zasady kwalifikacji
O przyjęcie na studia drugiego stopnia może ubiegać się osoba, która posiada dyplom ukończenia studiów.
Rekrutacja odbywa się na podstawie oceny uzyskanej przez kandydata na dyplomie.
Miejsce ogłoszenia wyników
Wyniki rekrutacji będą dostępne w systemie IRK, na koncie każdego zarejestrowanego kandydata.
Wymagane dokumenty
Kandydat po dokonaniu rejestracji w systemie IRK zobowiązany jest do złożenia, w formie papierowej, kompletu wymaganych dokumentów.
Niespełnienie tego warunku oznacza rezygnację z ubiegania się o przyjęcie na studia - mimo, iż kandydat dokonał ważnej rejestracji i wniósł wymaganą opłatę rekrutacyjną.
Dokumenty przyjmowane są w Centralnym Punkcie Obsługi Kandydata, w terminach określonych na stronie startowej programu IRK.
Wykaz wymaganych dokumentów można pobrać tutaj.
Dodatkowe informacje
Studia niestacjonarne są płatne.